آخرین اخبار
کد مطلب: 146960
جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع)؛
فرصت شناخت جبهه انقلاب و چهره ناپاک دشمنان در حوادث اخير فراهم شد
تاریخ انتشار : 1401/08/03 18:00:34
نمایش : 338
جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) گفت: مهم‌ترين فرصتي که حوادث غمبار اخير در کشور ايجاد کرد، زمينه شناخت عميق جبهه انقلاب و چهره ناپاک دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.
به گزارش سلام لردگان؛ سردار علي افضلي پيش از ظهر امروز در جلسه هماهنگي ستاد بزرگداشت يوم الله 13 آبان در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: اهميت و حساسيتي که يوم‌الله 13 آبان امسال دارد بر کسي پوشيده نيست.
 
وي افزود: 13 آبان ماه سال 1401 مي‌تواند يک مناسبت چهارم به سه مناسبت قبل اين روز در سال‌هاي گذشته اضافه کند چراکه شاهد اغتشاشات اخير با دشمني و حمايت بارز آمريکا و کشورهاي هم‌جبهه اين کشور با ملت و کشور ايران بوديم که با حضور به‌موقع مردم در صحنه با شکست مواجه شد.
 
جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) ادامه داد: در اغتشاشات روزهاي گذشته در کشور اتباع 9 کشور در ميان دستگير شدگان بودند، کومله که مدت‌ها درگيري‌هاي نظامي را کنار گذاشته بود مجددا وارد ميدان شده و همچنين گروه‌هاي تجزيه طلب ديگر نيز فعال شدند تا به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران آسيب وارد کنند.
 
افضلي عنوان کرد: استکبار نشان داد در جريان اغتشاشات اخير نفس‌هاي آخر خود را مي‌کشد که اين مهم با حضور مردم در صحنه بيش از پيش عيان شد.
 
وي خاطرنشان کرد: وقتي به قرآن، پرچم و ديگر ارزش‌هاي ديني و ملي توهين و جسارت مي‌شود مردم متوجه شدند دشمني‌هاي ديگري در ميان است که فراتر از واقعه غم‌انگيز مرگ يک دختر بوده است.
 
جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) اضافه کرد: مهم‌ترين فرصتي که حوادث غمبار اخير در کشور ايجاد کرد، زمينه شناخت عميق جبهه انقلاب و چهره ناپاک دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.
 
افضلي بيان کرد: از ششم تا سيزدهم آبان ماه هفته دانش‌آموز است، پيش‌بيني شده است تا جشن دهه هشتادي‌ها با محوريت مجموعه آموزش و پرورش در اين هفته برگزار شود.
 
وي تاکيد کرد: جايگاه معلم براي دانش‌آموز بسيار مهم است و اگر معلمان در صف اول باشند و تلاش کنند قطعا دانش‌آموزان نيز با بصيرت دنباله‌رو آنان خواهند شد.
 
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس